BB videos

24 nov. 2012

X3M intro by Bronsblonds

Hejhej! Länge sen! Varför jag inte skrivit beror på att jag absolut inte haft några krafter eftersom jag varit sjuk. Värsta tiden att vara sjuk är nu, alltså på provveckan. Har redan missat biologi provet och matematik provet och så tänkte jag nästan missa veckoslutets fest också. Men bara nästan. Nästa vecka kommer alltså bli ganska hektisk, men sen är det förbi! 


Idag har jag ingen feber och är ganska pigg, så ska ta och titta på tv läsa på prov och på kvällen blir de partaj. Har legat i sängen så mycket, så nu ska jag baila ordentligt. Wohoo!



Sen har jag försökt hela jävla dagen få ett sådant där ljudklipps - gadget, men får det inte på något sätt! Blir så förbannad. Om någon vet hur man gör ett sånt, meddela gärna. Men eftersom jag inte får det fixat, så tänkte jag istället länka från youtube vårt lilla klipp till det här inlägget. Vi bandade alltså in en liten "cover" på Radio X3Ms Succemorgon intro. På skämt alltså. Eller är det på skämt?



ENJOYYYYYYYYY! X3M intro by Bronsblonds



//Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!