BB videos

18 mars 2014

Snapchat


Nämen tjenare! Tänkte skriva några rader här istället för på min modda essä. Classic, eller hur? Har tyvärr inte alls många bilder, men kan nu kort berätta lite om livet. Dom senaste veckorna har varit helt super! Gjorde absolut ingenting att jag var sjuk eller att jag hade finska skrivningar (som gick bra) framför mig. Det sägs ju att tiden går snabbt när man har roligt och det har jag verkligen!!

Veckoslutet då? Nå, Fredagen var riktigt sueperskön. Var påväg till en fest, men det hela slutade med att vi hade en riktig äkta Bronsblonds kväll, så där som på gamla dagar. Var på leffa och kollade "The Awkward Moment" med min pojkvän i huvudrollen, Zac Efron :-). Bra film! Rekommenderar. Och så ljuvligt att få vara bara med mina bästaste vänner i hela världen.

På Lördagen fyllde min egna härliga scout, Bea, 18!! Så henne firade vi förstås riktigt ordentligt! Hade helt sjukt najs!! GRATTIS ÄNNU MIN PUSSGURKA!

De va de, här kommer lite blandade bilder. Mest från Snapchat eftersom det är den mest använda appen i min telefon just nu! Ha de gött :-)

 
Laddade "Crazy Helium Booth" och aj fan vad roligt vi hade!! Hoppas videorna funkar! Annars voivoi.
 
 
//Jossefinee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Thank you for your comment!